مصاحبه آرشیو خبر ها
از حضور در سری ب تا پیوستن به یوونتوس ایتالیا

از حضور در سری ب تا پیوستن به یوونتوس ایتالیا

پائولو دیبالا ستاره ی ارزشمند تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود مدعی شد که علاقه مند است تا اسکودتوهای فراوانی را با تیم تورینی به دست بیاورد.

 

وی در این گفتگو گفت:

 

امیدوار هستم که اسکودتویی که در این فصل به دست آوردیم، اولین اسکودتو از اسکودتوهای فراوانی است که می خواهیم به دست بیاوریم.

 

بهترین گلزن این فصل یووه افزود:

 

بدون شک هیچ کسی انتظار نداشت ما چنین بازگشتی داشته باشیم و بتوانیم در نهایت قهرمان سری آ شویم. ما فصل را بد شروع کردیم اما آرام آرام خود را پیدا کردیم و در نهایت قهرمان شدیم، همین موارد باعث شد لحظات فوق العاده ای را تجربه کنم.

 

 

عکس دیبالا روی جلد مجله ی اوندسی که مصاحبه ای که برابرتان است را انجام داده  

 

رفتن به پالرمو در 18 سالگی اصلا راحت نبود، البته پیوستن به یوونتوس هم راحت نبود. البته تصور می کنم گلی که در سوپر کاپ به ثمر رساندم کمک زیادی به من کرد تا بتوانم رضایت و اطمینان بقیه را به سمت خود جلب کنم.

 

دیبالا به حضور تیم پالرمو در سری ب اشاره کرد و ادامه داد:

 

هنگامی که ما در سری ب حضور داشتیم، پیشنهادات بسیار زیادی برای من رسیده بود اما من به مدیر برنامه هایم گفتم که همه ی آنها را رد کن زیرا من می خواهم با تیم به سری آ برگردم. می خواستم خودم را نشان دهم و می دانستم که می توانم موفق باشم و خوشحالم که اینچنین هم شد.

 

پائولو در پایان کمی در مورد سبک بازیش حرف زد : 

 


من تصور می کنم که ذهن من خیلی سریع تر از پاهایم باشند و این موضوع یکی از مهم ترین خصوصیات من است. شما اگر بتوانید حرکت و نمایش حریف خود را شناسایی کنید، آنگاه کار بسیار ساده تری خواهید داشت و کمک بزرگی به شما می کند. در بسیاری از موارد از اینکه بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارم اما گلزنی نکنم راضی تر هستم تا اینکه گلی به ثمر برسانم ولی اشتباهات متعددی داشته باشم. البته این به این دلیل است که من هنگامی که بچه بودم یک مهاجم نبودم و در نقش ﺗﺮﮐﻮﺍﺭﺗﯿﺴﺘﺎ بازی می کردم و این مهم با من مانده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: